Home sweet home

Tyskland var inte alls som jag blivit "lovad". Därav är jag hemma, har varit hemma i ett par veckor nu. Hästarna var inte i det skick jag hade föredragit och definitivt inte ridningen heller. Det är ingen ridning som jag vill tillämpa och det är inte som att man har nått val när man jobbar..

Däremot saknar jag människorna där enormt! Alla var supergulliga och sköna människor, vi hade superkul. Hade resten bara varit bra hade det varit helt fantastiskt. Jag vill dock kunna stå för det jag gör och det jag jobbar med så det var bara att bita ihop och åka hem.

En av mina favoritbloggar har låsts med lösenord, typiskt! Tycker många bloggar är riktigt trista (säkert min egen däribland, enligt andra) så det är ju synd när en bra blogg som man följt länge och fastnat för försvinner.

Kommentarer
Postat av: emily

Hej! Har absolut ingen aning om det är min du menar men jag har just låst min blogg av skäl som förhoppningsvis framkommer snarast, men skicka ett mejl till mig så ger jag dig lösenordet :-)



Uppdaterar dock inte supermycket av samma skäl...

2012-05-28 @ 11:55:04
URL: http://livetmedella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0