Fredagskväll för en singel

Idag har jag den där rastlösa känslan och att jag inte borde sitta hemma en fredagskväll. Det känns pinsamt och jättetöntigt att sitta hemma och göra ingenting vissa fredags- och lördagskvällar. Jag har ingen aning om varför den känslan kommer egentligen. Varför ska jag känna att jag "måste" göra något, typ träffa en kompis, gå på dejt eller vara ute på krogen eller nån nation? Det spelar väl ingen roll!

Nån mer än jag som får den här känslan ibland?


Allra bäst tycker jag helgkvällar (och alla andra förstås) tillbringas i stallet!

Kommentarer
Postat av: My

Kommer du fortsätta din berättelse om hur det har gått med din fot?

Svar: Ja det måste jag ju göra! Bra att du sa till :)
Piece Of Mej

2012-06-02 @ 21:40:32
URL: http://ufoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0