Wiiiiiee!

Ännu en dag på Lövsta avklarad! Jag älskar att vara där, så gulliga människor och hästar, fint.. Allt är perfekt! Verkligen roligt att vara där!

Har pysslat och grejat lite i stallet idag. När dagen var slut, hängde jag med en av tjejerna in i ridhuset. Hon skulle rida sin häst och jag tycker det är roligt att se på när andra rider, alltid kan man lära sig nått eller få lite inspiration! Men när hon var klar skrittade hon bort till mig och frågade om jag ville rida. Haha jag blev helt ställd och sa nej, herregud!. Tillslut fick hon upp mig även fast jag protesterade och talade om att jag inte kan rida. Var superkul att äntligen få sitta upp ca ett år efter skadan!! Känner mig helt lyrisk nu!

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware. Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

2012-01-25 @ 19:45:13
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0