Var tog dagen vägen?

Idag har tiden bara sprungit förbi. Hasade mig upp ur sängen vid 10 och åt en lååång frukost. Därefter sölade jag mest omkring och helt plötsligt var klockan halv tre! Fixade iordning mig lite snabbt och därefter åkte jag och Duffy iväg till Linnea. Vi spanade in hennes nya lägenhet, fikade och pratade en massa.

Det är så roligt att träffa henne, men det blir tyvärr inte så ofta som jag skulle önska. Vi lärde känna varandra när vi började samma klass i gymnasiet. Det är riktigt roligt med Linnea, det känns verkligen som om vi känt varandra hela livet. Härligt med sådana vänner!



Jag har köpt ett par Veredus Pro Classic, alltså den gamla modellen, begagnat. En uppsättning bruna i stl L. Fick hem dem idag och det var riktigt fina!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sv. Jag kan tänka mig att mina stålhättor inte var de bästa. Det var vanliga ridskor köpta på hööks och hade några år på nacken.

2012-01-09 @ 23:37:03
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0