Torsdag

Idag är jag riktigt trött och seg. Väcktes av Duffy vid 8 men orkade inte gå upp förrän vid 10. Har i alla fall ätit frulle och så nu. Är det fler än jag som älskar att sitta och äta frukost lääääänge? Jag kan bli sittande hur länge som helst, fixa en macka (vilket oftast tar mig drygt 35 minuter eftersom jag är pedantisk när det gäller smörgåsar) och läsa tidningen! Så skönt att kunna sega på morgonen tycker jag.

Just det.. Jag ska ju börja praktisera (arbetsträna) så snart som möjligt. Hon som hjälper mig med praktikplats har fått kontakt med ett toppenställe dit vi ska nästa vecka på möte. Till att börja med ska jag få vara där på prov en vecka för att de ska se att jag funkar där, och givetvis så att jag ska få känna på om jag trivs. Jag är så himla nervös, jag kommer gå under om de inte vill ha mig efter provveckan. Det här stället är verkligen en enorm chans för mig och jag tror att jag kan få lära mig massor! Vill inte avslöja något än men några ledtrådar kan ni väl få..
  • Det ligger någonstans mellan Uppsala och Stockholm, ca 40 min hemifrån mig.
  • OS, VM mm.
  • Hästar
  • Dressyr
Mer än så säger jag inte. Någon som har en gissning vad det kan vara för ställe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0