Mina favoriter

Precis som de allra flesta har också jag favoritbloggar! De är helt klart värda att tipsa om tycker jag.

Mina favvisar i den ordning jag oftast kollar dem:
1. Dressyrsnack är en helt, i mina ögon, perfekt blogg! Hästar, utrustning, dressyr, humor, you name it!
2. Dressyrmupparna, förstår egentligen inte varför jag går in där så ofta. Ska jag vara ärlig tycker jag att den är ganska barnslig, inte så välskriven, tråkig och ointressant. På något sätt har jag ju uppenbarligen fastnat där, så någonting rätt gör de. Det jag gillar är att de skriver en del om utrustning, det ger mig inspiration!
3. TLOP står för Two Lives One Passion, alltså unga tjejer som skriver om hästar. Speciellt den ena tjejens inlägg är intressanta, tack vare hennes ena häst. Den hästen är en Hannoveranare (mina favorithästar..). Ett fuxsto som är vackert!
4. Livet med Ella halkade jag in på en gång via google. En tjej någonstans uppe i norrland som har skrivit om sig och hennes häst Ella. Ella finns tyvärr inte mer så nu följer jag slaviskt hennes jakt på en ny häst!
5. Jeanette heter en tjej som har en intressant blogg. Hon står för sina åsikter och diskuterar gärna, dagens ämne brukar vara intressanta tycker jag. Hennes häst är riktigt snygg, tycker t o m jag som vanligtvis inte gillar bruna hästar. Helt klart läsvärd blogg!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sv. Tack. :D



vad glad jag blir att du gillar bloggen. :D

2012-01-05 @ 23:43:32
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: emily

Vad rar du är :-) Brukar följa din blogg också, även om jag är kass på att kommentera!

2012-01-08 @ 11:22:09
URL: http://livetmedella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0