Ingen stallvistelse idag

Nä, idag måste jag hålla mig hemma från stallet. Jag avskyr de dagar jag inte åker till stallet, kanske ska fråga om man får hyra en box och flytta in?

Ikväll blir det middag med vänner till familjen, de ville fira min födelsedag. Som i och för sig var förra året, men ändå haha. Trevligt med lite folk på middag hur som helst.


Här är jag 12 år tror jag, tillsammans med min ridlägerhäst Colorado. Jag älskade att åka på ridläger! Eftersom mina föräldrar inte tycker om hästar eller vill att jag ska hålla på med hästar, fick jag aldrig någon häst av dem. Därför var det så roligt att vara på ridläger och få hålla på med hästarna en hel vecka i sträck!

Kommentarer
Postat av: jessica

Ooo jag har alltid velat åka på ridläger!

2012-01-07 @ 20:20:33
URL: http://jessica-hast.blogspot.com/
Postat av: emily

Sv: Ja, det känns som man gör sig själv en otjänst när man bara analyserar sönder allt!

2012-01-08 @ 20:51:11
URL: http://livetmedella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0