Deutsche Reiterliche Vereinigung e.V. (FN)



Idag har jag pratat med tyska ridsportförbundet. Det är de som ska registrera mig som ägare samt ge honom hans namn. Är det någon som har tips på namn så är ni välkomna att ge förslag. Jag har redan nu ett som det förmodligen blir men kommer nån med något ännu bättre så är det inte omöjligt att jag ändrar mig. Har dock som krav att namnet måste börja på H eftersom pappa är Hohenzollern och så vill jag att det ska innehålla Hugo eller att han ska kunna få smeknamnet Hugo.

Jag håller mitt tilltänkta namn för mig själv än så länge men det är fritt fram för er att komma med en massa bra förslag!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sv. Spirre får inte sova inne på mitt rum eftersom jag är lite allergisk mot honom. Men det brukar inte hindra honom från att sitta utanför min sovrumsdörr och yla när han känner mig ensam. :P

2012-01-11 @ 15:50:58
URL: http://jeeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0