Uteritt

Idag kom jag till praktiken redan på förmiddagen. Red ut en sväng med en tjej, sedan hem och så tog vi nya hästar. Sista rundan på en av mina favvisar Electra var superkul! Tog en lite längre galopp och det var lite krut i hästarna eftersom det är så kallt. Electra är tydligen lite slow om jag förstod det rätt men nog var det fart i henne idag i alla fall! Hon tyckte det var superkul och hoppade och bockade några gånger. Jag hamnade på halsen men lyckades ta mig tillbaka till sadeln i alla fall, tur det. Gillar inte att ramla av plus att det hade varit rätt pinsamt med tanke på att jag är rätt ny.

Det är helt fantastisk att få vara på Lövsta, alla är så snälla och trevliga. Hästarna är supergulliga och väluppfostrade. Sen är det ju fint också! Gå in på hemsidan och kolla, ni som inte varit där, det finns en hel del bilder. Vill aldrig därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0