trööööötttttt

Helt slut, började dagen med dressyrträning för Louise Nathorst. Jättekul att se lite olika hästar! Därefter iväg till Lövsta, putsade av lite grejer och plockade ur skåpet som var med till Ledingenäs. Sen buffé på Henkes i Upplands Väsby och sen tillbaka till stallet igen. Fixade en massa med hästarna som vanligt och städade också lite. När vi var klara bar det av direkt till Stockholm Ridsport, köpte en Golden Stripe filt! Därefter bort till Sätuna, norr om Uppsala, och där hjälpte jag till att lasta på Nisse. Åkte bort till Akademistallet där Nisse skulle dressyrtränas och sen tillslut hem. Jag är sååååå trött.

För er som är friska och "normala" låter det kanske som en vanlig dag men för mig som varit sjukskriven nästan ett helt år är det väldigt mycket. Egentligen ska jag inte ha mycket aktiviteter och så pressat schema, men jag kan inte låta bli när jag får chansen att göra så mycket roliga saker.


En sån här filt! Bilden är lånad från reitsport.blogg.se. Jag skulle SÅ gärna vilja ha en i original också..

Kommentarer
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Känner verkligen igen mig, har ju varit sjukskriven i ett år ungefär också. Vissa dagar tar det hela ens energi att bara släppa ut hästarna.

2012-02-18 @ 09:01:13
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0