Skön musik

Nån mer än jag som lyssnat på Johan Alander ett tag? Minns när jag var sisådär 15-16, då gick hans låtar på repeat. Alla tyckte jag var knasig som lyssnade på "sån" musik, ingenting för en fin flicka.. Hur allt började minns jag inte riktigt, men har för mig att jag lyssnade en del på Norlie också i samma veva. Nu går ju Norlies låt Tröjan du hatar på radio.

I alla fall, det startade med Sober


.. och lite fler låtar såklart.

Lite Ismen också


.. m fl.

08 (?) kördes den här, säkert flera av er som känner igen den:



Letade runt lite nu och har lyssnat på några, än så länge har jag två favoriter




Så sjukt fina låtar. Sen jag började äta antidepressiva har jag inte haft så lätt för att gråta längre men det är svårt att hålla tillbaka alla tårar när jag lyssnar på de två sista.

Kommentarer
Postat av: Noomie

Ja det är skönt för dom att komma till ridhus när de kan röra sig utan att tänka på underlaget(':

Bra låtar. Lyssnade MYCJET på sånt innan, dock lite tyngre. Det gör jag nu också egentligen, när jag väl lyssnar på musik för det händer inte så ofta längre :P

2012-02-14 @ 12:56:55
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0