Det där med färgmatchning och fuxar

Ni som har fuxar vet säkert hur krångligt det ibland kan vara att matcha färger. För mig är det big no no att sätta på en fux babyblått, rosa och lila. Såklart är det individuellt vad man tycker är snyggt och inte. T ex tycker jag att rätt färg av rött kan vara ganska snyggt. Ett exempel är där Dressyrmupparnas Linn har rött på sin fux. Även orange som TLOP:s Matilda Holmström har på sin fux är läckert. Svart och olika nyanser av blått, grönt, brunt och beige är snyggt det med tycker jag.


Sommar, Gurra och jag i vitt! Faktiskt så tycker jag att det blir rätt stor skillnad mellan att rida i vita kläder och färgade, det blir något svalare.


Hugo i vitt! (jag dör av skratt när jag tittar på mig haha)


Hugo i latte/mocca/meige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0