Deutschland nästa

Om en vecka är jag i Hamburg, ska bli sååååå spännande! Hoppas verkligen det är nice, att jobbet är bra och folket schyssta. Och såklart att hästarna är fina! Kanske kan jag haffa en nice tysk som jag gifta mig med. Vore ju inte helt fel att köra runt i nya BMW och ha tyska dressyrhästar. Tror jag kommer trivas där..

För övrigt, vi har ju fått nån dille på att prata väääärmläääändska på jobbet. Jag menar, det är ju sjukt kul med dialekter (tycker vi 08:or som inte har blivit tilldelade nån dialekt)!!
Dialekter top 3:
1. Vääärmlääändska
2. Norrrländska
3. Daal måål

I alla fall, så hittade en av tjejerna ett sjukt roligt program på 3:an, Värmland forever. Bara grejen att de pratar värmländska gör ju hela skiten galet kul. Resten är oklart, kolla in själva. Självklart har jag favoriter, Selma (charmig och riktigt snygg), Magnus och André (heeelt okej killar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0