Det där med comeback

.. går inget vidare för mig. Det var ju några dagar sedan jag bloggade nu (fy skäms!) och anledningen till uppehållet är som ni kanske förstår en ner-svacka i depressionen. Det har varit dagar fyllda med stress, ångest, dåligt samvete och lite mer därtill. Hoppas på en upp-period nu (med tanke på vad jag ska göra på lördag!!). Det känns dock som om när det börjar går mer uppåt, så kommer tankeverksamheten och lite kreativitet igång. Efter några timmar blir det bara för mycket och jag blir ledsen och frustrerad när jag inser att jag inte orkar göra något av det roliga jag planerat. Blir lite less när jag äntligen börjar vilja göra saker men orken och att jag blir ledsen/får ångest/blir stressad hindrar mig.

Just nu har jag en sprängande huvudverk och en stor klump i magen och halsen. Orkar inte sitta och skriva några trevliga inlägg, sorry, så det blir nog till att sätta punkt. Hoppas i alla fall på att få mer hjälp av psykologen imorgon!



Längtar till i sommar och hem till Kroatien. Här är stranden snett nedanför mammas och pappas hus. Nästa år är förhoppningsvis deras privata strand nedanför huset helt klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0