Röda faran

Kom in för några minuter sen, har varit ute och dammsugit min nya bil. Blev inte helt klar så jag fortsätter imorgon. Jag köpte en ny bil för ungefär två veckor sen. Den är riktigt ful men jag behöver bil nu när jag ska ha nya hästen på lösdrift en bit bort. I och med hästköpet och att jag är sjukskriven för tillfället har jag inte överflöd med pengar direkt så det fick bli en billig en! Det som slog mig när jag letade bil nu är att de billiga bilarna nästan jämt är röda. Röda bilar måste vara det fulaste som finns, så antagligen är det därför de är billigast också.



Det här är inte min bil, men så ser den ut. Huu, får rysningar när jag ser den!


Kommentarer
Postat av: Tova ♥

Mysig blogg! =)



Kika mer än gärna in på vår blogg och släng iväg en kommentar, skulle betyda mycket!! :D Vi svarar även på A L L A kommentarer.

2011-11-13 @ 15:07:45
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0