Pirr i magen!!

Wiii, nu är det bara drygt ett dygn innan det är dags för besiktning! Åh vad spännande! Jag VILL VILL VILL VILL att allt ska gå bra! Tänkte dra till hannoveraner förbundet när jag ändå är i närheten och kika lite. Vill shoppa lite.. ÅÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR! Ingen idé att jag skriver mer nu, blir bara en massa "jag längtar, pirrigt, kul, spännande"-tjat.


(Anledningen till att vi är klädda i helvitt är sommarvärmen. Blir faktiskt något svalare med vitt, prova!")


Gurra till vänster

Min älskade Garfield kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Fina fina Gurra-Purra, jag saknar dig <3


Bebis kliar sig! Jag hoppas det går bra med besiktning, transporten från tyskland och allt annat nu. Det känns så rätt eftersom han kommer från samma uppfödare som är otroligt bra med hästarna och dessutom är Gurras helsysters son.

Nästan så att jag skulle vilja spola fram till söndag och se hur dagarna har varit. Eller så vill jag inte det.. Whäää vad nervös jag blir!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jättebra blogg och fina hästar! :)

Kram Olivia

TeamOS.blogg.se

2011-11-28 @ 20:03:07
URL: http://teamos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0