Dags att starta dagen

Eftersom jag är sjukskriven måste jag inte stressa på morgonen. Morgonen har tidigare varit väldigt jobbiga, upp en viss tid, har X antal minuter på mig att äta frukost osv. Det betyder inte att jag ligger i sängen halva dagen och sitter uppe på natten. Helst går jag och lägger mig senast 22 och brukar vakna nån gång mellan 8 och 9. Duffy sover i sängen och är väldigt morgontrött, helst vill han inte gå upp före 10! Jag brukar ligga kvar i sängen till 10, han är så fruktansvärt söt så det är inte svårt att fördriva tiden med att gosa och bara titta på honom när han sover.

Får jag lov att presentera: Stilstudie - Duffy sover!



Sovstil 1



Sovstil 2



Sovstil 3



Sovstil 4 (med mig som somnat av utmattning..)

Kommentarer
Postat av: Emma

åh så söt!

2011-11-11 @ 15:57:41
URL: http://teamrunsten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vilken söt hund! Är det din? :)

2011-11-11 @ 16:24:41
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0